• Season 4, Ep 3

Peter Gunz Reveals His Affair To Tara

Peter Gunz finally comes clean to Tara and tells her about his longtime ongoing affair with Amina.

11/11/2013 ยท 2:36

I GET THIS WEIRD TEXT FROM

PETER, ASKING ME TO MEET HIM AT

THE STUDIO BEFORE I GO IN.

PETER NEVER INVITES ME TO THE

STUDIO.

I DON'T KNOW WHAT IT IS, BUT IT

DEFINITELY SEEMS A LITTLE

STRANGE.

WHAT'S UP?

>> WHAT'S GOIN' ON WITH YOU?

ALL RIGHT?

>> YEP.

>> IT'S BEEN A LONG TIME COMIN',

BUT I HAVE TO DO THE RIGHT THING

AND TELL TARA ABOUT AMINA.

I MESSED UP OUR RELATIONSHIP

ONCE BEFORE.

THIS AIN'T GONNA BE EASY.

I WANTED TO BRING YOU BY AND

TALK TO YOU A LITTLE BIT.

>> ALL RIGHT.

>> I'VE BEEN KINDA WORKIN' WITH

AMINA ON MANAGEMENT.

>> I ENCOURAGED THAT.

>> YOU KNOW, I'VE BEEN DOIN' THE

MANAGEMENT THING.

YEAH, YOU DEFINITELY ENCOURAGED

IT.

BUT ON THE MANAGEMENT THING, IT

KIND OF BEEN [bleep] WITH ME A

LITTLE BIT.

>> I DON'T WHAT THAT MEANS,

PETER.

>> LIKE, I [bleep] UP.

>> LIKE, WHAT DO YOU MEAN,

"[bleep] UP?"

>> I [bleep] UP.

>> SO YOU'RE TELLIN' ME THAT

YOU'VE BEEN [bleep] THE GIRL.

>> YEAH.

>> YOU [bleep] ASS[bleep].

UH, HOW LONG YOU BEEN DEALIN'

WITH THE [bleep] GIRL, PETER?

>> I DON'T KNOW, MAN.

I DON'T KNOW.

WHAT DIFFERENCE DOES THAT MAKE?

>> IT MAKES A LOT OF DIFFERENCE

TO ME.

>> IT'S BEEN A WHILE.

>> YOU [bleep] ASS!

I CAN'T EVEN [bleep]

BELIEVE YOU!

AGAIN, PETER?

AGAIN?

ANOTHER BITCH?

YOU [bleep] BRING ME TO THIS

[bleep] TO TELL ME THIS, PETER?

NO, [bleep] YOU.

[bleep] YOU!

GO BE WITH AMINA!

WHAT MAKES ME MAD IS THAT YOU

LOOK AT ME IN MY FACE AND TELL

ME THAT I'M NOT SEEIN' WHAT I'M

[bleep] LOOKING AT!

>> LISTEN.

WE AIN'T BEEN GETTIN' ALONG.

>> OF COURSE WE HAVEN'T BEEN

GETTIN' ALONG 'CAUSE YOU'RE SO

BUSY [bleep] HER!

>> YOU DON'T FEEL NO

RESPONSIBILITY?

>> NO, [bleep] THAT!

I DON'T FEEL NO RESPONSIBILITY!

I'VE GIVEN YOU THE BEST THING

THAT A WOMAN CAN EVER GIVE A

GUY: 13 YEARS LOYALTY, AND I

NEVER GAVE YOUR [bleep] AWAY.

MEANWHILE, I'M THE MOTHER[bleep]

THAT'S BEING WITHOUT, GOING

WITHOUT!

>> STOP HITTIN' ME.

>> STOP [bleep]!

YOU SIT THERE AND LOOK SAD!

CHEER THE [bleep] UP!

YOU LIKED [bleep] HER,

DIDN'T YOU?

>> I'M TRYIN' TO HAVE A RATIONAL

CONVERSATION.

>> I DON'T WANNA [bleep] HAVE A

RATIONAL CONVERSATION WITH

SOMEONE WHO'S [bleep] LIAR!

THE TIME FOR US TO [bleep] HAVE

A RATIONAL CONVERSATION WAS

BEFORE YOU WERE [bleep]

THE BITCH!

DON'T TOUCH ME!

DON'T TOUCH ME!

I FEEL SO STUPID RIGHT NOW TO

THINK THAT PETER WOULD HAVE

ACTUALLY CHANGED AND BEEN

FAITHFUL TO ME.

TO SPEND 13 YEARS WITH A LYING,

DECEITFUL, DISGUSTING MAN...

I CAN'T BELIEVE I WASTED ALL

THIS TIME BEING A FOOL.

[bleep].

[bleep].

THAT'S THE ONLY THING YOU CARE

ABOUT, AMINA AND YOUR [bleep]

GUITAR.